SEDUT =='

ari rabu , minggu pertame sekolahh ,
lupe nak cite sblom nih , HAHA
mase uh dye ajar kelas 3B 3A maen softbol,
pas uh , dia tanye sesiape yg ade sakit , cakap dgan dia
sekaly , dye bagy contoh ,
dye cakap " kononlah hamizi nih ade sakit tetek sebelah besar "
apekah ? tak malu punn aku ,
HAHA ! gelak besar siak kene aku dgn dyeorg ,

rabu minggu ketiga ,
dia ajar kiteorg men pentanq pulakk ,
pas uh , training ,
ade buda india 3A , baleng bende r namenye
terkena kawan aku , aku cakap r
woi ! mengamuk eah !
HAHA , aku saje jea , tetibe dia nak marah marah ,
dasar LEKING ! tatau bahase melayu ,
tapi kelas PERTAME ,
apekah ? HAHA

tapy minggu nih , ukur tinggi dgn berat ,
OMG ! berat aku naik syial !
tanak beritahu bape , nnty malu lah aku ,
HAHA ! dia suro aku tronkan cket berat badan ,
okayy cekgu !
aku ikotkan perintahmu , HEE

Followers