orang kuad xD

hensem kan die ?
HAHAA
macam PUKEMAK !
cerite die camni
mase dekad makmal pagy tadyy
buad experimentt
kawan aku uhh buad sorgg2
aku paisehh jee
aku cakap nihh
MENGAROT JEA
aku ulang dalam 100 kali kodd
HAHA
buda2 semue dalam group aku
bodoh kan akuu
babi kann akuu
akuu rilexx jeaa
dalam hatyy nak hentak jeaa
HAHA
pas uhh dalam kelass pulakk
lepass rehatt
aku cakap lagy bende uhh
pass uhh budak pukemak nihh teraseee
aku nganjingg diee
mengarot je perasann
HAHA
die dhaa bengang
die amek bnde yg kilatt2
die nak letakk kat muke akuu
nasebb aku sempat elak
diee tade tempat nak letakk
die kesat dekad beg akuu
aku paisehh
aku diam2
aku keluarkan bukuu
aku bersihkan duluu begg
aku nganjing die lagyy
tengok uhh , budakk kuadd
budakk kuadd
HAHA
da balekk
aku jumpe die lagyy
mcm byase lhaa
ape lagyy NGANJING TIME !
HAHA
aku cakap dekad fayadhh
yadd budak kuadd
pas uhh die cakap ape
kao asal ? nak gadohh eah ?
HAHAAHAA
terbukti kehbatan die dan kuadd
HAHAHAHHA LANCAO !
<333

Followers