0045 :)

Assalamualaikum bagi yang islam, selamat sejahtera bagi yg kafir laknat! HAHAH *kidding. akhirnya baju aku sudah pon dibeli dgn jayanya. haha. mcm ape je kan ayat tu. aku beli warne peach, itam*wrne wajib dan hijau. HIJAU? hijau ke? astaghfirullah. awat hampa angkat warne hijau ni bak ang. haha. saje try warne baru. tk pernahpernah pakai warna ijau. so? aku beli je laaa. lalalala. bia laa. kau sebok pehal! puihh! :)

arini th ape angin agaknya. aku bole terrapat dgn Xiao Jay. hampa semua kenai dak nate sekor ni? haha. ni laa bestie gua mase form1& form 2. skrg die da turon kelas laen. dah tk satu kepalak. dulu isap samesame. *jangan pikir laen. bukan isap KON eah. haha. kantol sesama. skrg cume z bersamasama. wowowowo. hahahahah. ingat lagi aku time kantoi rokok dekad skola. tanak aa aku cite malu laa. kbye


nnty aku ade mase, aku cite dekad korang pasai tu no. babai

Followers