27 ramadan

Assalamualaikum! selamat pagi! 27 ramadan. 3  hari lagi! jyeahh! haha. tak sabarnya aku nk raya. baju baru, tapi, slua bundle, kasut lama, haishh. tpi tkpelaa. aku kalau beli brg, bukan pakai sangat. sebb tu bpk aku tk belikan. wee. haa *itulahh bodohnya saya. kasut cantek tapi tk pakai. ape namenye tu? ape tk bangang ke? err. haha

diam tk diam. aku dah rapat dengan due budak tuto. PoPit ZoNzuan dan Maryam Insyirah. duedue hebat about blogger. tuto semuanya hebathebat. abang aku dah balik. pukol 1 tk silap aku die sampai ruma. mcm best je kann. nnty nk beli baju suro die pilihkan yg baekbaek punya. wee. haha. Dyy! suare kau sedapp bhai. sumpa tk tipu. aku dah usya vdeo yg kau nyanyi tu. 5 kali. haha *tipu je. betol suare kau sedapp. nnty nyanyi kan untuk aku bole? HAHA kbye





Sedap kan suara die? *Dyy jangan degil sangat laa :)

Followers