haha

Assalamualaikum. arini nak cerita pasal relationship. Hamizi Sha'ari is in a relationship with Eyka Farhana. haha. takan .korang tk kenal sape die tu? adoii. gamba die je yg maket siket korang da tk kenal. hahah. apelahh.
Eyka FarhanaNadirah MahadiWanny Bueno II and 14 others like this. haha. cube korang tengok betolbetol GIRLPREND aku tu. adoiadoi


haha. tkpelaa. aku tanak cakap pape lagi. arini 26/8 right? lagi bape ari je lagi nk raye. baju tk cukop lagi. malam tadi tk sempat nk beli. selua dahh beli, baju baru 1. mana cukup *bukan tamak. tapi tamak la jugak kekadang. haha. tk adil laa kan. adik aku baru darjah 2. baju 200 lebeh. aku tk sampai 100 lagi. grrr. arini abang aku balek sini. aku nk die teman aku beli baju. die pilih smart2 siket. tk macm aku. tak reti pilih baju. hahaha *kan dah kantol. kbye 

Followers