Vengix's

Vengix's
group ni wujud pada 22 july
group ni adalah untuk saja² jea
tade kene mengena dagn yg hidup atau yg mati
HAHA. 

Ahli² nya


sejarahnya bermula disini
first. aku tengok dekad mouse pad aku
ade tulis ape ntah (aku lupa)
aku ubah laa ayat to
tetiba. dapat idea VENGIX
aku teros pakai
mulemule rase segan nak pakai
yelahh vengix. ape maksudnya?
kalau ikot google translate pon
vengix jugak perginya
malay / english
same je. vengix jugak dapat
so? what? aku pakai dengan selambanya
ramai yg tanye aku
maksudnya. AKU DIAM SAJA
yg si anak gulam (raffi)
nak jugak ikot. eah. aku dah ade pengikut sorang laa
haha. lepastu. vengix diam.
kawan akuyg lagi sorang nihh pulak. (syakir) die yg nak sangat buad
name vengix. die kate semard. apekah?
aku pon bagi je laa.
and then. aku mcm biasa petang² jalan²
time to aku sebarkan group aku
HAHA. aku suro semua
buad dekad fb (alternate name)
huh. sape tk syok ade pengikot dalam diam
HAHA. ade sorang perempuan sesat pulak.
HAHA, die nk jugak buad. tapi aku tk letak die dekad sini
malu lah. semua lelaki. tetiba tersekit sorang. haha
kalau korang perasan, dekad semua fb membe² aku nii
semua ade vengix's kan?. haha.
virus aku mula tersebar luas bhai. xD
itulah sejarahnya.
oke? sebarang pertanyaan. tanya saja di FB xDDD

kbye

Followers