2 things :)

Assalamualaikum. harini aku bernaseb malang. sobsob. errr please jangan emo. hahah. aku terlanggar... bace betolbetol. ter, ter? paham? tk sengaja kan maksudnya? haa. aku terlanggar bonto* kereta cina. hahah. mcm kelaka je. haish. tapi kenyataan! bukan cobaan! haha. mcm mane aku bole telanggar? itu soalan korang? tak mencabar langsung. huh! haha. oke. aku explain.

first, aku pegi ruma raffi. then gerak taman 2, lepaklepak, then panggel aron. time tu aku suro raffi bwk moto aku sbb aku malas nak amek. haha. time tu pulak! aku nak terbera*. paham² je laa yea you all. hee. malu nak cakap straight to the point. sebb ni pasai maruah denn. aku amek moto cepatcepat aku gerak balek.fuhhhhh, LEGA! hahahah. dah tu. aku ade due kesalahan. menipu mak bpk aku. mak aku suro solat. aku tk buat. mak aku tanya nk pegi mana. aku ckp pegi raya. pukol 1 petang. hahahahha. crazy right?

second, aku pegi cepatcepat tempat raffi dgn aron. otw nk pegi tu. kenari sial! cina! kapir! huh! aku dah nmpk due binatang tu. persona dgn kenari tu. aku pon bwk la laju. *padahal 30 km/h je. haha. tgh bwk nihh. persona tu belok dekad selekoh. epas tu die bole nk masok balek. kenari tu berhenti secara emergency. aku pon brek laa gile vavi. bommm! bunyik mase aku langgar. perhh. 250 rigget bpk aku kene bayar. balek telinga standby untuk di kaunseling. hahaha, tapi ade bagusnya jugak. aku dpt pengalaman langgar kete orang. HAHAHAH. oke laa bloggers, badan aku saketsaket nihh. terhentak mase pelanggaran tu kot. adoii. haha. assalamualaikum you all . kbai

selamat malam <3

Followers