Pernilaian Menegah Rendah.

Assalamualaikum you alls! haha. you all tk rindu ke kat aku? haha. mesti rindukan? kan? *gedik! haha. da lame kan korang tk bace aku punya post? aku mcm dah tade mood sgt sbnrnya nk newpost nihh. tapi sebb gian nk tulis pepanjang. aku tulis jugk laa. 4/10 nii aku dah PMR. penilaian menengah rendah. PMR shortdhand. aku rase mcm sjkap je mase berlalu. sumpa tk tipu wehh.2 minggu lagi dh sampai arinya nk berjuang hasbeshabesan! common boyfie and gurlfie! harumkan name ibubapa dan sekolah! HAHA.

aku start minngu nihh. peraturan dah makin ketat! malam dari pukol 8-10 atau 11. belajar! dah tk bole online malam paham! tgh hari, balek skola, makan, online jap, and then rutin kembali. BELAJAR. korang agak bole ke korang belaja mase petang. i mean, masuk ke dalam kepala otak kau? err. aku pon tk paham. korang agak .aku bole score ke PMR nnty. btw. trial aku dpt 3B 4C 1D. teruk kan? nnty mcm mane PMR? aku nk buad mcm mane? tingkatkan lagi? err, i don't think so. hmm. okelaa. aku akan buat dgn bersungguhsungguh nnti. jangan risau oke? ILY. haha. kbye

aku janji aku akan buad yg terbaik! pray for me :)

Followers